Sunday, November 23, 2008


Ini blog baru Ariff Arifin? Tidak. Ini bukan blog baru. Ini juga bukan pengganti Verses of Life (live-verses.blogspot.com). Ini cuma tempat persinggahan saya. Ramai bertanya, kenapa saya menutup VOL. Saya cuma mampu katakan bahawa saya punya sebab saya sendiri. Bukan semudah itu bagi saya untuk menutupnya begitu sahaja. Insya Allah. Saya punya rancangan yang lebih besar untuk VOL.

Dan apabila disebut bahawa ianya peribadi. Secara tidak langsung, ia tidak mencerminkan apa-apa melainkan kata-kata saya sendiri. Maka, bilamana ada berlaku kesilapan, tentu sekali jangan disalahkan manhaj yang saya bawa. Melainkan meletakkan kesalahan atas shakhsiah saya sendiri.

Benarkan saya menulis dengan tenang. Kerana saya tidak suka diganggu, kerana saya tidak mengganggu…

Posted by Posted by Ariff Arifin at 10:12 PM
Categories: Labels:

 

2 comments:

Ariff Arifin said...

wah! tidak ku sangka sahabat yang ini sudah menjengah.

ahlan~ ahlan~ acong taknak buat blog ke? :)

acong said...

belum mampu lagi ... dah register tapi taktau nak letak apa ..

 
>